Team

Blueberry Club
Blueberry Club is één van de door de klim –en bergsportfederatie erkende sportclubs. We richten ons in hoofdzaak op het sportklimmen, zowel indoor als outdoor. We hebben een uitgebreide jeugdwerking met wekelijkse trainingen op woensdagnamiddag en zondagmorgen. Ons competitieteam neemt ook deel aan de nationale wedstrijden. Daarnaast geven we op zeer regelmatige basis opleidingen klimvaardigheidsbewijzen (KVB1, 2 en 3). Maar ook techniek en krachttrainingen komen regelmatig aan bod. De opleidingen en trainingen gaan door in Kortrijk, klimzaal Blueberry Hill Adventure. Meer info kunt u op onze site terugvinden (link : www.blueberry-club.be)
WBV
Net zoals Bleuberry Club is de WBV een door de klim –en bergsportfederatie erkende sportclubs. Het grote verschil, wij richten ons voornamelijk op het outdoor gebeuren, zowel klimmen, bergbeklimmen als wandelen. Dit doen we met onze opleidingen KVB3 en 4, maar ook met diverse hooggebergte stages (zowel bergbeklimmen als bergwandelen). Naast het oudoor gebeuren geven we ook opleidingen KVB1 en 2, dat dan voornamelijk in de klimzaal te Brugge. Ons volledige aanbod is te vinden op onze site wbvvzw.be.
Team
Om de organisatie van de "Beker van West-Vlaanderen" tot een goed einde te brengen hebben beide clubs hun schouders onder dit project gezet.
Het bestuur van beide clubs, maar ook een aantal vrijwilligers hebben al heel wat werk verzet, en zullen ongetwijfeld nog haal wat werk verzetten.
We hopen dan ook dat we samen met jullie er een geslaagde eerste editie van kunnen maken!!
Decathlon
BBH adventure